W życiu nie chodzi o czekanie, aż burza minie. Chodzi o to by, nauczyć się tańczyć w deszczu. Vivian Green

2010/08/07

Poduszka i maskotka Martiny

Jak juz wiele razy wspominalam w naszym domu goruja zaby-jest ich dosyc duzo.Do kolekcji dolaczyla poduszka,ktora uszylam kilka dni temu:-)
Jak zwykle z zabami...bo ostatnio coraz bardziej mi sie podobaja:-)Chyba przechodzi z Martiny na mnie.
A teraz musze sie pochwalic jaka maskotke uszyla sobie sama moja corka Martina.Znalazla w internecie schemat i zaszyla sie na pol dnia w swoim pokoju.A oto efekt ♥Teddy Ursa.♥


Mysle,ze to nie bedzie jej ostatnia maskotka-bardzo jej sie to spodobalo.
A ja jestem pelna podziwu dla niej,bo szyla wszystko w rekach.

1 commento:

Alza ha detto...

Jestem bardzo dumna z Was obu :
Cieszę się, że udało mi się kiedyś zasiać ziarenko...